Dźwięk
Input list:
Lp. | Instrument | Mikrofon | Uwagi | Muzyk | Monitor |
1 | BD | Beta 52 lub równoważny | Dawid | 6 | |
2 | SD top | Sm 57 lub równoważny | Dawid | 6 | |
3 | SD bottom | e904 lub równoważny | Dawid | 6 | |
4 | Hi Hat | Nt5 lub równoważny | Dawid | 6 | |
5 | Tom Hi 10’ | e904 lub równoważny | Dawid | 6 | |
6 | Tom Mid 12’ | e904 lub równoważny | Dawid | 6 | |
7 | Tom Low 14’ | e904 lub równoważny | Dawid | 6 | |
8 | Tom Low 16’ | e904 lub równoważny | Dawid | 6 | |
9 | OH L | Sm 81 lub równoważny | Dawid | 6 | |
10 | OH P | Sm 81 lub równoważny | Dawid | 6 | |
11 | Bass | Jack/xlr | Radek | 2 |
12 | Gitara L | e906 lub równoważny | Tomasz N. | 2 | |
13 | Gitara P | e906 lub równoważny | Sławek | 5 | |
14 | Trumpet | Atm350 lub równoważny | Jerzy | 1 double | |
15 | Sax alt | Beta 98H | własny | Magda | 1 double |
16 | Sax tenor | Atm350 lub równoważny | Adam | 1 double | |
17 | Piano L | Jack/di-box | Mateusz | 4 | |
18 | Piano P | Jack/di-box | Mateusz | 4 | |
19 | Laptop L | Jack/di-box | Mateusz | 4 | |
20 | Laptop P | JAck/di-box | Mateusz | 4 | |
21 | Vocal Talk | Sm 58/beta 58 lub równoważny | Tomasz N. | 2 | |
22 | Vocal Main | Beta 58 | własny | Tomasz Z. | 3 double |
STAGE PLAN:
Monitory: dobrej klasy monitory typu d&b max15, jbl vrx/srx, nexo ps15r2 itp, Ohm, Pol Audio, Das, min. 350W, napędzane odpowiedniej mocy oraz jakości wzmacniaczami (w przypadku stołu analogowego 20 kanałów oraz peryferia do wyłącznej dyspozycji zespołu), korektor tercjowy na każdy tor monitorowy:
- Track 1: monitor – voc, bass, git l,r
- Track 2: monitor – voc, git. L, git. P.
- Track 3: monitor – voc,
- Track 4: monitor – git. P, git. L, voc.
- Track 5: monitor – Piano, Laptop, Bass, git. L, git. P, Vocal
- Track 5: drumfill – Bass, Vocal
System frontowy: sprawny, odpowiedniej mocy (wystarczającej do zagrania mocnego rockowego koncertu); min. 3kW na stronę; preferowane marki JBL Electro Voice, Meyer, Bose, Pol Audio, Stół: najlepiej cyfra (vi6,vi4 cl5,ql, digico, x32 itd.), w przypadku analogowego stołu peryferia zgodne z input list + procesor pogłosu preferowany Lexicon, + delay posiadający Tap Tempo.
Stanowisko realizatora powinno być umieszczone przed sceną umożliwiając prawidłowy odsłuch dla realizatora.
Wymagana jest sprawna obsługa techniczna oraz osoba znająca system. Zespół przyjeżdża bez własnego realizatora.
Wielkość sceny – około 7 x 10 m
Przykładowy Stage Plan, wszelkie zmiany w zależności od wielkości sceny, do uzgodnienia 🙂
Światło:
Zespół porusza się w klimatach rockowo-bluesowych, odnośnie świateł mile widziane min:
4 głowice ruchome typu Martin MAC500 lub podobna
4 głowice typu wash typu Martin MAC301 lub podobna
dym min. 1kW
8-12 par LED rgb
2 blinder min. 2kW każdy
Realizator światła
Nie akceptujemy wszelkich efektów typowo dyskotekowych, typu: bańki mydlane, obrotowe kule, lasery, efekty typu flower itp.
Konsultacje techniczne: Krzysztof Piechocki tel. +48 535 250 434