Dźwięk
Input list:
- D. – beta52/beta91/e902//e901/d6 gate /comp
- SN top – sm57/i5 gate / comp
- SN btm – atm350/beta98/e604/e904/sm57
- HH – nt5/sm81/c414/c451/at2020/c1000
- Tom1 – atm350/beta98/e604/e904/sm57/d2 gate
- Tom2 – atm350/beta98/e604/e904/sm57d2 gate
- Tom3 – atm350/beta98/e604/e904/sm57/d2 gate
- Tom4 – atm350/beta98/e604/e904/sm57/d2 gate
- OH L – nt5/sm81/c414/c451/at2020
- OH R – nt5/sm81/c414/c451/at2020
- BASS – XLR
- GIT L – SM57/e906/i5
- GIT R – SM57/e906/i5
- VOC CHÓRKI – Beta58 comp !
- VOC – SM58/Beta58 comp !
- HARMONIJKA Di-Box
- SAX Tenor –SM58, SM57, e904, ATM350 (Posiadamy Własny)
- SAX Alt–SM58, SM57,e904, ATM350 (Posiadamy Własny)
- Trompete, SM58, SM57, i5
Przykładowy Stage Plan, wszelkie zmiany – w zależności od wielkości sceny – do uzgodnienia:
Konsultacje techniczne: Krzysztof Piechocki tel. 535 250 434
Wielkość sceny – optymalna: 4 x 7 m
Monitory: dobrej klasy monitory typu d&b max15, jbl vrx/srx, nexo ps15r2 itp., Ohm, Pol Audio, Das, min. 350W, napędzane odpowiedniej mocy oraz jakości wzmacniaczami (w przypadku stołu analogowego 20 kanałów oraz peryferia do wyłącznej dyspozycji zespołu), korektor tercjowy na każdy tor monitorowy:
- Tor1: monitor – Saksofony + Trąbka + Wokal
- Tor2: monitor – Gitara L + Gitara P + Wokal
- Tor3: monitor – Wokal,
- Tor4: monitor – Gitara P, Gitara L, Wokal
- Tor5: drumfill saksofon – Wokal, Bass (może być wspólny z wokalnym na małej scenie)
System frontowy: sprawny, odpowiedniej mocy (wystarczającej do zagrania mocnego rockowego koncertu); min. 3kW na stronę; preferowane marki JBL Electro Voice, Meyer, Bose, Pol Audio, Stol: najlepiej cyfra (vi6,vi4 cl5,ql,m7cl digidesigne, digico, x32 itd itp) w przypadku analogowego stołu peryferia zgodne z input list + procesor pogłosu preferowany Lexicon, + deley posiadajacy Tap Tempo.
Stanowisko realizatora powinno być umieszczone przed sceną umożliwiając prawidłowy odsłuch dla realizatora.
Nie gramy na sprzęcie marki Behringer/ LDM.
Wymagana jest sprawna obsługa techniczna oraz osoba znająca system.
Światło
Zespół porusza się w klimatach rockowo-bluesowych, odnośnie świateł mile widziane m.in.:
4 głowice ruchome typu Martin MAC500 lub podobna
4 głowice typu wash tj. Martin MAC301 lub podobna
dym min. 1kW
8-12 par LED rgb
2 blinder min. 2kW każdy
Realizator światła
Nie akceptujemy wszelkich efektów typowo dyskotekowych, typu: bańki mydlane, obrotowe kule, lasery, efekty typu flower itp.